آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ساعت ۷:۱۶

افتتاح متمرکز ۴۶ پروژه عمرانی در شهرستان جاجرم به مناسبت هفته دولت

به مناسبت هفته دولت۴۶ پروژه با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۸۵۴ میلیون تومان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی همزمان در جلسه شورای اداری جاجرم بصورت متمرکز افتتاح گردید.
 افتتاح متمرکز ۴۶ پروژه عمرانی در شهرستان جاجرم به مناسبت هفته دولت,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم،معاون استاندار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: تجلیل از شهدای دولت یک تجلیل معمولی و ساده نیست بلکه تجلیل از یک جریان فکری بزرگ و انقلابی است که شهیدان رجایی و باهنر آن را پایه ریزی کردند و هنوز بعد از چهل سال این جریان فکری در جامعه حکم فرماست.
بیگ زاده افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون در تمامی دولتها خدمات بسیار خوبی به مردم ارائه شده و این روند اکنون نیز ادامه دارد و کاری که برای مردم انجام شود قطعا ماندگار خواهد بود و وظیفه مسئولین خدمت به مردم است.
وی در ادامه گفت: در شرایط کنونی کشور تحریمها فرصت بسیار مناسبی برای بارور کردن ظرفیتها و پتانسیلها می باشد که باید بتوانیم تهدیدها را به فرصت ها تبدیل کنیم.
بیگ زاده در ادامه با اشاره به ظرفیتهای جاجرم گفت: خوشبختانه شهرستان جاجرم دارای طرفیتها و پتانسلهای بسیاری می باشد که یکی از مهم ترین این ظرفیتها آلومینا است که توانسته فرصت های شغلی مناسبی برای جوانان ایجاد کند که گام مهمی در راستای توسعه شهرستان جاجرم می باشد.
وی افزود: فرودگاه، ایستگاه راه آهن،میراث فرهنگی،گیاهان دارویی لز دیگر پتانسیلهای شهرستان جاجرم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار افزود: یکی از مهم ترین ظرفیت های شهرستان جاجرم وجود نیروی انسانی متعهد و متخصص و بلوغ سیاسی مردم شهرستان می باشد که در تمامی انتخابات مشارکت بالایی داشته اند.
بیگ زاده گفت: در سفر ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به استان تمامی مشکلات استان به هیئت دولت ارائه شد تا در جهت رفع مشکلات تصمیمات مناسب اتخاذ گردد همچنین در این سفر ۲۱ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه با بخش خصوصی منعقد گردید که این امیر می تواند در جهت توسعه استان موثر باشد.

فرماندار شهرستان جاجرم نیز در این جلسه گفت: شهرستان جاجرم در مسیر توسعه قرار گرفته و همه مدیران دستگاه های اجرایی و مسولان بصورت کار جهادی و عملیاتی در این راستا تلاش می کنند.
آذری افزود: در یکسال گذشته در جهت ایجاد اشتعال در شهرستان جاجرم ۷۰۰ نفر در شرکت آلومینا بصورت مستقیم مشغول بکار شده اند و تعداد ۸۰۰ نفر نیز در حوزه های دیگر اشتغال پیدا نموده اند.
وی افزود: در راستای خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان جاجرم به زودی فاز دو بیمارستان جوادالائمه (ع) راه اندازی می گردد و خدمات درمانی به مردم ارائه می شود.
آذری در ادامه گفت: با تکمیل زیر ساختهای برق،گاز و آب شهرستان جاجرم به عنوان شهرستان سبز در استان معرفی گردید و خوشبختانه اکنون تمامی شهرها و روستاهای شهرستان از نعمت آب،برق و گاز برخوردار می باشند.
وی در پایان گفت:به دور از سیاسی کاری و بر مدال اعتدال و قانون بصورت شبانه روزی در راستای رشد و توسعه شهرستان گام خواهیم برداشت.


در پایان این مراسم از ۷ تن از کارمندان نمونه فرمانداری شهرستان جاجرم و بخشداری های تابعه به مناسبت روز کارمند تقدیر گردید.

معاون استاندار در سفر یک روزه خود به شهرستان جاجرم با حضور در گلزار شهدا در مراسم عطر افشانی گلزار شهدای جاجرم شرکت کرد و سپس از ساختمان در حال ساخت فرمانداری و  فاز ۲بیمارستان جوادالائمه بازدید نمود.


انتهای پیام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


سایر اخبار

حضور ۲۰۰۰ پرنده مهاجر در آبگیرهای میاندشت جاجرم

مقاوم‌سازی ۷۴ درصدی مسکن روستایی در شهرستان

دومین جشنواره علمی شهید چمران

شروع عملیات اجرایی تولید همزمان برق و بخار اختصاصی شرکت آلومینا

«از رنجی که می بردند» درجاجرم به چاپ رسید

مسیردولت سیزدهم در امتداد اهداف انقلاب اسلامی است

رنگ بندی جدید شهرهای کرونایی در خراسان شمالی/ جاجرم همچنان قرمز

🔴 فراخوان پویش روایت نور و جهاد...

آلومینای ایران خواستار مجوز برای ذخیره سازی ۴۰ روزه سوخت دوم شد

مسابقات فرهنگی و هنری در جاجرم برگزار می شود

کشف چهار دستگاه ماینر در جاجرم

تولید ۱۰ تن پیله کرم ابریشم در جاجرم تولید

دستگیری مالخر و کشف 6 فقره سرقت در جاجرم

برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع طبیعت شهرستان جاجرم

افزایش ضریب خسارت بیمه در استان به علت تصادفات و بلایای طبیعی/بی اعتنایی مسئولان و صنایع به صنعت بیمه استان

بسته های همدلی در کوله پشتی دانش آموزان شوقانی قرار گرفت

احراز هویت کالاهای ارائه شده در بستر پلتفرم‌های آگهی آنلاین

آمریکا تلاش می‌کند شکست هایش را در عرصه رسانه جبران کند/ چرا مسئولان اجرایی مدیریت فضای مجازی را به دست دشمن داده اند؟

شناسايي استعدادها و اشتغالزايي از اهداف رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج است

فرمان آغاز مرحله نهایی دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج از سوی سردار نقدی/ نجات "جورج فلوید"سوژه بازی سازان بسیجی شد

پایگاه خبری تحلیلی اخبارجاجرم