آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۹۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ساعت ۲:۵۸
فرماندار شهرستان جاجرم :

مقصد وزرا در استان فقط بجنورد و شیروان و اسفراین نباشد

فرماندار جاجرم گفت:مقصد وزرا فقط شهرهایی همچون بجنورد،شیروان و اسفراین نباشد و دیگر شهرستان ها نیز میزبان مقامات ملی باشند.
مقصد وزرا در استان فقط بجنورد و شیروان و اسفراین نباشد,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم  جلسه شورای اداری شهرستان جاجرم در سالن حجاب با حضور مسئولین شهرستان و نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

محمدوحیدی در این جلسه گفت: ظرفیت صنعتی جاجرم برای کشور و استان یک افتخار است‌.

وی افزود: شورای اداری فرصتی برای تعاملات و بیان مسائل و مشکلات شهرستان است.

وحیدی با اشاره به ظرفیت تولیدی خوب کشور اظهار داشت: با این ظرفیت غنی به ویژه در بخش کشاورزی و به همت مدیران جهادی می توانیم از شرایط بحرانی عبور کنیم.

وی ادامه داد: تصمیمات بدون برنامه و  غیرکارشناسی آسیب شان به مردم می رسد.

وحیدی با بیان اینکه بیش از  ۸۵ درصد مراجعات مردم به نمایندگان، مسائل معیشتی و اقتصادی است خاطرنشان کرد: برای برگرداندن مجلس به راس امور با تدبیر هوشمندانه رهبر انقلاب باید همزمان به فرهنگ و اقتصاد بپردازیم.

نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی افزود: باید به نقطه ای برسیم که مدیران در تعامل با یکدیگر و آشنا به حوزه های مختلف از کار جزیره ای خودداری کنند.

وحیدی با یادآوری دستاوردهای مهم نظام در گام اول انقلاب افزود: متاسفانه در تحقق عدالت اجتماعی وضعیت مطلوبی نداریم.

وی اظهار داشت: نگاه عدالت محور یک نگاه فراگیر از سوی مسئولین باشد تا خدمت صادقانه به همه اقشار و گروه ها محقق شود.

وحیدی ادامه داد: در کنار صنعت به بخش های غیرصنعتی به ویژه کشاورزی که اولویت اصلی در سند توسعه استان است، توجه ویژه ای شود.

وی با اشاره به صنایع پیشرو در شهرستان جاجرم گفت: شمش آلومینا یک محصول استراتژیک است که تلاش میکنیم صنایع پایین دستی ان را در کل استان فراگیر کنیم تا بخش عمده ای از مسئله بیکاری جوانان حل شود.

وحیدی ادامه داد: برای رسیدن به این مُهم، کارآفرینان و شرکت های دانش بنیان با الگوگیری از صنایع بزرگ کشور می توانند صنایع پایین دستی را فعال کنند.

وی ادامه داد: ایجاد صنایع پیشینی مثل ماشین سازی و ساخت قطعات یک اصل است.

نائب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: پروژه آموزشگاه ۹ کلاسه ی  مجتهد جاجرمی در مهرماه افتتاح خواهد شد.

وحیدی در پایان اظهار داشت: خانه ملت متعلق به مردم است و تلاش می کنیم با خدمت صادقانه به مردم امانت دار خوبی برای مسئولیتی باشیم که  با حُسن اعتماد مردم به ما سپرده شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان گفت:با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید آرایش جنگی بگیریم و با تفکر انقلابی و مدیریت جهادی خدمت کنیم که این تفکر  در حال حاضر در شهرستان  نهادینه شده است.

به گفته رضا آذری ؛ شهرستان جاجرم از ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در حوزه‌های مختلف برخوردار است لذا نگاه ما توسعه همه جانبه و تعادل بین بخشی است و بودجه شهرستان را بر این مبنا بااولویت اتمام پروژه های نیمه تمام مصوب شده است

رییس شورای تامین  گفت:شهرستان جاجرم در سال ۹۷ رتبه ۸ در استان را دارا بوده لذا ما مدینه فاضله تحویل نگرفته اییم  و برخی شاخص ها در انتهای رتبه بندی بوده اما در حال حاضر در اکثر شاخص ها بین ۳ شهرستان برتر استان هستیم که این دستاوردها با انسجام و وحدت همه اجزا حاکمیت  و با تغییر تفکر و نوع نگاه نسبت به مشکلات میسر شد .

وی با اشاره به پروژه  راه میامی _جاجرم ابراز داشت: از مشکلات این پروژه ملی اختلافات بین دو شهرستان جاجرم و گرمه بود که با برگزاری ۶ جلسه شورای تامین در شهرستان و استان این مشکل برای همیشه حل و فصل شد و از نماینده محترم مردم در مجلس تقاضا دارم از منابع ملی برای تخصیص بودجه ما را یاری کنند که تکمیل این پروژه ملی در سند توسعه شهرستان در اولویت اول و اصلی قراردارد در شورای برنامه ریزی استان نیز به تصویب رسیده است

فرماندار جاجرم تصریح کرد: گردشگری و میراث فرهنگی جاجرم سال ها  مورد غفلت واقع شده بود اما در سال گذشته در راستای جذب توریست اقدام به احداث هتل چند ستاره شد که به زودی  افتتاح خواهد شد همچنین ۲ اقامتگاه بومگردی در بخش شوقان از دیگر اقدامات در این حوزه بوده است .

وی با اشاره به مصوبات  سفر رئیس جمهور به استان خراسان نیز یاد آور شد: یکی از مهمترین دستاوردهای سفر دکتر روحانی رییس جمهور  به استان و برای جاجرم تصویب فاز دوم کارخانه آلومینا از بود که در سال جهش تولید گام بسیارمثبتی در رونق تولید ، توسعه صنعتی واشتغالزایی است که با توجه به تعهد تامین مالی از سوی بانک ملی در حال پیگیری هستیم اجرایی گردد

رضا آذری ادامه داد: نیروگاه خورشیدی جاجرم در ابتدا با کمبود هایی مواجه شد از جمله اینکه سرمایه گذار به علت تحریم ها انصراف داد و با سرمایه گذار دیگری رایزنی شد که در حال حاضر ۲۰ هکتار زمین اماده تحویل است تا اقدامات  دیگر آن برای راه اندازی در سال ۹۹ انجام و به بهره برداری برسد

رضا آذری خاطر نشان کرد: درسال ۹۸ شهرستان جاجرم به عنوان شهرستان سبز نامیده شد  و همچنین تخصیص ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت محور امیر آباد جاجرم از دیگر اقدامات جهادی در شهرستان است

نماینده عالی دولت همچنین از پروژه های صنایع  پایین دستی در مجموعه آلومینا خبر داد و افزود: با تلاشهای شبانه روزی مجموعه متخصصین آلومینا حدود ۸۰ میلیارد تومان پروژه در بخش صنایع پایین دستی آلومینا و شمش اماده افتتاح است .

وی در حاشیه این جلسه تصریح کرد: مقصد وزرا فقط شهرهایی همچون بجنورد،شیروان و اسفراین نباشد و دیگر شهرستان ها نیز میزبان مقامات ملی باشند

فرماندار جاجرم در انتها بیان داشت :کسانی که  علاقه واقعی به جاجرم دارند و برای توسعه وپیشرفت آن صادقانه اهتمام داشته و ما را یاری کند دست آنان را به گرمی می فشاریم و هر فرد یا گروهی بخواهد فضای آرام ، انسجام و و حدت شهرستان را چه در فضای مجازی و حقیقی برهم زند قطعا برخورد جدی خواهیم کرد.

️بازدید میدانی از  محور جاجرم به امیر اباد و پیگیری مسائل و مشکلات  و بازدید میدانی از شرکت آلومینای جاجرم و اهدا و توزیع ۸۰۰ بسته غذایی اهدایی شرکت آلومینای جاجرم نیز انجام گرفت

انتهای پیام


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


سایر اخبار

حضور ۲۰۰۰ پرنده مهاجر در آبگیرهای میاندشت جاجرم

مقاوم‌سازی ۷۴ درصدی مسکن روستایی در شهرستان

دومین جشنواره علمی شهید چمران

شروع عملیات اجرایی تولید همزمان برق و بخار اختصاصی شرکت آلومینا

«از رنجی که می بردند» درجاجرم به چاپ رسید

مسیردولت سیزدهم در امتداد اهداف انقلاب اسلامی است

رنگ بندی جدید شهرهای کرونایی در خراسان شمالی/ جاجرم همچنان قرمز

🔴 فراخوان پویش روایت نور و جهاد...

آلومینای ایران خواستار مجوز برای ذخیره سازی ۴۰ روزه سوخت دوم شد

مسابقات فرهنگی و هنری در جاجرم برگزار می شود

کشف چهار دستگاه ماینر در جاجرم

تولید ۱۰ تن پیله کرم ابریشم در جاجرم تولید

دستگیری مالخر و کشف 6 فقره سرقت در جاجرم

برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع طبیعت شهرستان جاجرم

افزایش ضریب خسارت بیمه در استان به علت تصادفات و بلایای طبیعی/بی اعتنایی مسئولان و صنایع به صنعت بیمه استان

بسته های همدلی در کوله پشتی دانش آموزان شوقانی قرار گرفت

احراز هویت کالاهای ارائه شده در بستر پلتفرم‌های آگهی آنلاین

آمریکا تلاش می‌کند شکست هایش را در عرصه رسانه جبران کند/ چرا مسئولان اجرایی مدیریت فضای مجازی را به دست دشمن داده اند؟

شناسايي استعدادها و اشتغالزايي از اهداف رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج است

فرمان آغاز مرحله نهایی دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج از سوی سردار نقدی/ نجات "جورج فلوید"سوژه بازی سازان بسیجی شد

پایگاه خبری تحلیلی اخبارجاجرم