آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۲۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ساعت ۹:۱۴
مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در جاجرم مطرح کرد:

اهدا ۸ سری جهیزیه به هشت نوعروس نیازمند

مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه ها گفت: تاکنون به طور متوسط سالانه 10 سری جهیزیه اهدا شده است و در ماه گذشته به مناسبت میلاد امام رضا (ع) ۸ سری جهیزیه به نیت امام هشتم به هشت نوعروس اهدا شده است.
اهدا 8 سری جهیزیه به هشت نوعروس نیازمند,

به گزارش پایگاه خبری جاجرم در این روزهای کرونایی و وضعیت سخت اقتصادی که موجب بروز مشکلات زیادی در معیشت عموم مردم شده است هستند افراد خیر و نیکوکارانی که در غالب موسسه های خیریه در راستای فقر زدایی و کمک به محرومین به فکر هم نوعان خود هستند.

یکی از خیریه های فعال شهرستان جاجرم که از سال 93 فعالیت خود را آغاز کرده و تا امروز اقدامات بسیار زیادی را برای کمک به نیازمندان انجام داده اند.

خانم فدایی مدیر خیریه آبشار عاطفه ها جاجرم در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری جاجرم با بیان اینکه یکی از اهداف ما شناسایی نوع نیازمندی ها و محرومیت ها با ارائه خدمات بهینه است، گفت: کمک به رفع مشکلات معیشتی، درمانی و تحصیلی افراد نیازمند اعم از تهیه و تامین خوراک، پوشاک، مسکن، پرداخت هزینه های درمان، پرداخت شهریه دانش آموزان و دانشجویان و طلاب از برنامه های موسسه خیریه آبشار عاطفه هاست.

وی یکی دیگر از اهداف مهم خود را تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند قلمداد کرد و افزود: تاکنون به طور متوسط سالانه 10 سری جهیزیه اهدا شده است و در ماه گذشته به مناسبت میلاد امام رضا (ع) ۸ سری جهیزیه به نیت امام هشتم به ۸ نوعروس اهدا شده است.

خانم فدوی گفت: این جهیزه ها به ارزش 40 میلیون ریال شامل بخاری، اجاق گاز، جارو برقی، سرویس تفلون، گلیم فرش، دو عدد پتو و ... است.

وی به دیگر اقدامات آبشار عاطفه ها اشاره کرد و گفت: توزیع کفش، پوشاک و بسته مواد غذایی به مناسبت عید نوروز،توزیع بسته مواد غذایی به مناسبت ماه مبارک رمضان (به طور متوسط سالانه 85 خانوار)،برگزاری مراسم افطاری با حضور مهرجویان ، توزیع کیف و لوازم التحریر در ابتدای هر سال تحصیلی (به طور متوسط سالانه 60 دانش آموز)توزیع میوه و بسته های مواد غذایی به مناسبت شب یلدا (به طور متوسط سالانه 70 خانوار)، توزیع غذای گرم در مناسبت های مذهبی از دیگر فعالیت های این موسیه خیریه است.

خانم فدایی با بیان اینکه ماهانه 400 عدد نان بین مهرجویان توزیع می شود، ابراز داشت:کمکهای نقدی موسسه نیز بصورت مستمری به مهرجویان، درجهت کمک هزینه های درمانی بویژه بیماران صعب العلاج، کمک نقدی به ایتام و سادات نیازمند است.

وی با بیان اینکه در این شهرستان، نیازمندان آبرومندی وجود دارند که چشم و امیدشان بعد از خدا به چنین موسسات خیریه ای است، اظهار داشت:  امیدواریم خیرین بیشتری به کمک موسسه آبشار عاطفه ها بیایند تا ما بتوانیم افراد نیازمند بیشتری را تحت پوشش قرار بدهیم.

لازم به ذکر است که موسسه خیریه آبشار عاطفه ها، موسسه ای کاملا مردم نهاد بوده و تمامی خدمات ارائه شده به نیازمندان از کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین گرامی می باشد.

 

شماره حساب بانک صادرات  0106633291003

شماره کارت  6037691990052086

تلفن: 05832274540 - 05832274541

انتهای پیام/ تقی زاده


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


سایر اخبار

حضور ۲۰۰۰ پرنده مهاجر در آبگیرهای میاندشت جاجرم

مقاوم‌سازی ۷۴ درصدی مسکن روستایی در شهرستان

دومین جشنواره علمی شهید چمران

شروع عملیات اجرایی تولید همزمان برق و بخار اختصاصی شرکت آلومینا

«از رنجی که می بردند» درجاجرم به چاپ رسید

مسیردولت سیزدهم در امتداد اهداف انقلاب اسلامی است

رنگ بندی جدید شهرهای کرونایی در خراسان شمالی/ جاجرم همچنان قرمز

🔴 فراخوان پویش روایت نور و جهاد...

آلومینای ایران خواستار مجوز برای ذخیره سازی ۴۰ روزه سوخت دوم شد

مسابقات فرهنگی و هنری در جاجرم برگزار می شود

کشف چهار دستگاه ماینر در جاجرم

تولید ۱۰ تن پیله کرم ابریشم در جاجرم تولید

دستگیری مالخر و کشف 6 فقره سرقت در جاجرم

برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع طبیعت شهرستان جاجرم

افزایش ضریب خسارت بیمه در استان به علت تصادفات و بلایای طبیعی/بی اعتنایی مسئولان و صنایع به صنعت بیمه استان

بسته های همدلی در کوله پشتی دانش آموزان شوقانی قرار گرفت

احراز هویت کالاهای ارائه شده در بستر پلتفرم‌های آگهی آنلاین

آمریکا تلاش می‌کند شکست هایش را در عرصه رسانه جبران کند/ چرا مسئولان اجرایی مدیریت فضای مجازی را به دست دشمن داده اند؟

شناسايي استعدادها و اشتغالزايي از اهداف رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج است

فرمان آغاز مرحله نهایی دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج از سوی سردار نقدی/ نجات "جورج فلوید"سوژه بازی سازان بسیجی شد

پایگاه خبری تحلیلی اخبارجاجرم