آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ساعت ۱۸:۲۲
دادستان بجنورد خبر داد:

بازداشت چند متهم برای شرکت در مجلس مختلط در بجنورد

دادستان عمومی انقلاب مرکز استان خراسان شمالی از بازداشت چند متهم به اتهام شرب خمر، تهدید علیه بهداشت عمومی و شرکت در مجلس مختلط لهو و لعب  در شهرستان بجنورد خبر داد.
بازداشت چند متهم برای شرکت در مجلس مختلط در بجنورد,

به گزارش عصراترک، سیدجواد ایلالی در خصوص جزییات وقوع این ماجرا گفت: به موجب گزارش مرجع انتظامی شب گذشته در یکی از باغ تالارهای غیرمجاز در شهرستان بجنورد پارتی مختلطی برگزار و تعدادی مرد و زن در فضای محدود و با وضع نامناسب و بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی، در این مجلس لهو و لعب شرکت داشته و متاسفانه مبادرت به شرب خمر و رقص و پایکوبی نیز کرده بودند.

ایلالی افزود: با اقدام به موقع دادستانی، علاوه بر پلمپ محل برگزاری این مراسم، برگزارکنندگان و عوامل اصلی مرتبط با ماجرا دستگیر شدند و همچنین در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد که مراتب به یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان ارجاع و در حال حاضر مطرح رسیدگی است.

وی تصریح کرد: در بازجویی اولیه از متهمین، مقام قضایی رسیدگی کننده ، با بررسی مستندات و محتویات پرونده، قرار تامین کیفری صادر کرد  که در ادامه منجر به بازداشت تعدادی از متهمین شد.

ایلالی در خصوص ماهیت اتهامات و بزه های انتسابی به متهمین نیز خاطرنشان کرد: شرکت در مجلس مختلط لهو و لعب ، شرب خمر و همچنین تهدید علیه بهداشت عمومی  به لحاظ عدم رعایت شیوه نامه ها  و پروتکل های بهداشتی، از جمله اتهامات متهمین می باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همچنین با بیان اینکه برخی افراد فرصت طلب به بهانه های مختلف از جمله  جشن تولد مبادرت به برگزاری پارتی مختلط و مجلس لهو و لعب می کنند و عملا موجبات فساد خود و دیگران را فراهم می سازند، بیان کرد: هر فردی به ویژه جوانان ممکن است  به هر دلیلی در معرض تهدید و آسیب قرار گیرند، ولی عقلانیت حکم می کند و البته  مردم و مسوولین نیز انتظار  دارند که در جامعه اسلامی قانونمداری و احترام به شرع و قانون همواره در اولویت رفتار و کردار هر شخص قرار گیرد و افراد،  قبل از هر چیز  و اقدامی به عواقب و پیامدهای آن فکر کنند و اصولا ضوابط و مقررات قانونی و شعایر دینی و قواعد شرعی را رعایت کنند. چراکه رفتارهای پرخطری وجود دارد که ممکن است  از این نوع مناسبات ناصواب و غیرمشروع ناشی شود و لطمات و ضربات جبران ناپذیری بر پیکر فرد و خانواده  وارد سازد.

ایلالی به خانواده هایی که با هزاران امید و آرزو و بعضا با تحمل رنج فراوان اعم از درد  دوری از فرزندان، همچنان امیدوارند تا آینده بهتری برای فرزندانشان رقم بخورد، توصیه کرد: بیشتر و بهتر مراقب فرزندانشان باشند چراکه ممکن است افرادی در کمین باشند تا با هدف دایر کردن مراکز فساد و فحشا آنان را به دام انداخته و به  تباهی و فساد بکشانند و حتی شاید این نوع افعال مجرمانه را در پوششی ظاهرا متعارف و قانونی مانند برگزاری جشن تولد، انجام دهند و عده ای را فریب داده و در  مجلس  پارتی مختلط دور هم جمع کنند و با فراهم ساختن اسباب لهو و لعب دیگران را نیز در ارتکاب جرایم مختلف از جمله شرب خمر،استعمال مواد مخدر و .... مشارکت دهند. لذا  بهتر است  این نظارت ها به ویژه زمانی که فرزندانشان  دور از خانه و کاشانه هستند تقویت شود.

وی درباره آخرین وضعیت این پرونده نیز گفت: تحقیقات تکمیلی تا روش شدن تمامی زوایای ماجرا کماکان  ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/گ


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر


سایر اخبار

حضور ۲۰۰۰ پرنده مهاجر در آبگیرهای میاندشت جاجرم

مقاوم‌سازی ۷۴ درصدی مسکن روستایی در شهرستان

دومین جشنواره علمی شهید چمران

شروع عملیات اجرایی تولید همزمان برق و بخار اختصاصی شرکت آلومینا

«از رنجی که می بردند» درجاجرم به چاپ رسید

مسیردولت سیزدهم در امتداد اهداف انقلاب اسلامی است

رنگ بندی جدید شهرهای کرونایی در خراسان شمالی/ جاجرم همچنان قرمز

🔴 فراخوان پویش روایت نور و جهاد...

آلومینای ایران خواستار مجوز برای ذخیره سازی ۴۰ روزه سوخت دوم شد

مسابقات فرهنگی و هنری در جاجرم برگزار می شود

کشف چهار دستگاه ماینر در جاجرم

تولید ۱۰ تن پیله کرم ابریشم در جاجرم تولید

دستگیری مالخر و کشف 6 فقره سرقت در جاجرم

برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع طبیعت شهرستان جاجرم

افزایش ضریب خسارت بیمه در استان به علت تصادفات و بلایای طبیعی/بی اعتنایی مسئولان و صنایع به صنعت بیمه استان

بسته های همدلی در کوله پشتی دانش آموزان شوقانی قرار گرفت

احراز هویت کالاهای ارائه شده در بستر پلتفرم‌های آگهی آنلاین

آمریکا تلاش می‌کند شکست هایش را در عرصه رسانه جبران کند/ چرا مسئولان اجرایی مدیریت فضای مجازی را به دست دشمن داده اند؟

شناسايي استعدادها و اشتغالزايي از اهداف رويداد سراسري توليد محتواي ديجيتال بسيج است

فرمان آغاز مرحله نهایی دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج از سوی سردار نقدی/ نجات "جورج فلوید"سوژه بازی سازان بسیجی شد

پایگاه خبری تحلیلی اخبارجاجرم